środa, 2 kwietnia 2014

Rodzina Puk część 3

Dzisiaj Pukowie. Miłego oglądania i czytania :)
Badania Kontrolne
 
Zdałam sobie sprawę , że ten gościu z wąsem to ten sam ,który był w pierwszej części u Sekemotów. A tak wogule to zdjęcie z imprezy u rodziny Lada
 
Yumi
 
Tu Felice ze swoją przyjaciółką Zeldą po jej przemianie. Właściwie to zmieniłam wygląd połowy simów w mieście.
Dzikie tańce
Dlaczego wszyscy wrzeszczę na biednego Franka (przypomniałam sobie jak ma na imię)?
I znów tańce. Simowie tańczą jak upośledzeni. Za , każdym razem kiedy to robią chcę mi się śmiać.
 
Stójka na beczce
 
I gleba
Zbudowałam  drugą łazienkę
 
Mia z wymyślonym przyjacielem Kosmo. Wtf? Czemu prawię zawsze wymyśleni przyjaciele nazywają się Kosmo? Czy tylko mnie rozśmiesza to imię?
 
Urodzinki Sama <3
Ale zbrzydł
 
Ma piękną sukienkę
 
Lezby :P
Do rodziny Puk dołączył piesek <3. Oczywiście nie pamiętam jak się nazywa grrr
Jaki brzydal bleee

2 komentarze:

  1. Sam jest piękny <3333
    Kosmo to nawet śmieszne imię :3
    Daj Felice do pobrania<33333
    Strasznie proszę :))))
    Zapraszam do siebie:http://nice-sims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne opowiadanie
    zdjęcia super
    Sam nie jest brzydki
    zapraszam też do mnie na simowe opowiadania simssims170.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń