piątek, 21 marca 2014

Rodzina Puk 2

Kolejna część rodzinki Puk dzisiaj więcej zdjęć.
Leighton(chyba tak ma na imię nie jestem pewna) razem z synkiem wprowadzili się do Felice.
 
Nauka chodzenia
 
Przeurocze dziecko :)
 
Oświadczyny
Oczywiście się zgodziła
 
Bara-Bara-Bara
 
 
Spacerek
 Dosłownie 2 minuty nie zwracałam na nią uwagi a ona zaczęła się z jakimiś dziećmi rzucać balonami haha
 
Rzygi :P
 
Tatuaż
Ten gościu ciągle się do niej dobiera.Jakiś tłusty, zboczeniec. Przysyła prezenty, listy miłosne itp. Wiem , że Felice jest śliczna ale to już przesada. Hahaha
 
 
Zaciążyła
 
 
Wymieniają się obrączkami. A ten w gaciach :)
No i oczywiście.
 
 
Foteczki
 
Yumi Sekemoto teściowa Felice. Ją również przerobiłam i wprowadziłam do mojego domku.

Gorąca emerytka
Sam <3
Rodzi!
Panika Leightona i te jego  wrzaski. Kiedy je usłyszałam myślałam , że padnę.
 
Urdodziła się Mia. Jestem głupia i nie zrobiłam jej żadnych zdjęć jak była niemowlakiem.
Jest słodka i ma te piękne oczka po mamie.
Cudna Felice. Następnym razem postaram się ją dać do pobrania :)
Mała ma charakterek .

1 komentarz:

  1. "Ten gościu ciągle się do niej dobiera.Jakiś tłusty, zboczeniec." Hahahahahahaha, padłam! :) Hhahahahahahahahahah!

    OdpowiedzUsuń